صفحه اصلیمشتری خدمات ,خوش آمدید.شما اینجا هستید: آغاز مجدد صدور گارانتی سبز و طلایی1403/02/07ورود به سیستم
کد خبر: 15تاریخ انتشار خبر: 16/10/1394 - 18:47تعداد بازدید: 2274

آغاز مجدد صدور گارانتی سبز و طلایی

امکان صدور کارت گارانتی سبز و طلایی+ برای نمایندگان عزیز با شرایط و تعرفه های جدید مهیا می باشد

بدینوسیله به اطلاع می رساند از این تاریخ امکان صدور کارت گارانتی سبز و طلایی+ برای نمایندگان عزیز با شرایط و تعرفه های جدید مهیا می باشد. شرایط کامل به شرح زیر است. جهت اطلاعات بیشتر با امور نمایندگان شرکت تماس حاصل نمایید: شماره تلفن 42528 داخلی 125 الی 128

شرایط عضویت سبز

*دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در کارت الکترونیکی سبز، دارای 15 ماه خدمات پس از فروش (15 ماه عضویت) و 36 ماه پشتیبانی طبق استاندارد  کارخانه سازنده است.
*اگر دستگاه در طول عضویت دچار مشکل سخت افزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، در صورتی که در مدت یک ماه مشکل مرتفع نشود، با دستگاه نو پس از کسر استهلاک تعویض خواهد شد. در صورت موجود نبودن دستگاه در انبار شرکت دستگاه با مدل مشابه با توافق خریدار تعویض خواهد شد.
*بروز هرگونه عیوب فنی که در اثر ضربه، شکستگی ،ریختن مایعات ،نوسانات برق و هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز ایجاد شده باشد، دستگاه را از تعهد شرکت آروند خارج می کند.
*عملکرد مطلوب باتری و شارژر دستگاه شامل سه ماه خدمات پس از فروش شرکت  آروند است.
*رفع مشکل نرم افزاری تا یک ماه در تعهد شرکت آروند است.
*خرابی یک تا پنج پیکسل یا ایجاد هاله نور روی نمایشگر طبق استاندارد کارخانه سازنده شامل تعهد شرکت آروند نیست.
*هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده خریدار است.
*در صورت بروز مشکل برای دستگاه ، آروند مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.
*در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در کارت عضویت ، دستگاه شامل تعهد شرکت آروند نیست.
*نصب رام (ROM)  متفرقه وغیراصـلی و نرم افـزارهایی که موجب روت شـدن دستگاه  های تلفـن همراه و تبلت های اندرویدی می شود و فعال بودن گزینه (Find My iphone) در  دستگاه های سیستم عامل ios در زمان تحویل به واحد فنی، دستگاه را از تعهد آروند خارج می سازد.

شرایـط عضـویت طلایــی +

* دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در کارت الکترونیکی عضویت طلایـی دارای 18 ماه خدمات پس از فروش (18 ماه عضویت) و 36 ماه پشتیبانی طبق استاندارد کارخانه سازنده بوده و همچنین دستگاه در عضویت طلایی دارای 12 ماه بیمه پارسیان است.
 * اگر دستگاه در مدت عضویت دچار مشکل سخت  افزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، درصورتی که در مدت 15 روز کاری مشکل مرتفع نشود، دستگاه جایگزین تحویل یا مبلغ 100.000 ریال خسارت روزشمار به مشتری پرداخت می گردد و در صورتی که در مدت یک ماه مشکل مرتفع نشود با دستگاه نو (بدون لوازم جانبی) پس از کسر استهلاک تعویض خواهد شد. در صورت موجود نبودن دستگاه در انبار شرکت دستگاه با مدل مشابه با توافق خریدار تعویض خواهد شد.
* بروز هرگونه عیوب فنی که در اثر ضربه، شکستگی، ریختن مایعات و نوسانات برق ایجاد شده باشد دستگاه را از شرایط گارانتی خارج کرده و در شرایط بیمه جبران خسارت می گردد .
* عملکرد مطلوب باتری و شارژر دستگاه 6 ماه در تعهد شرکت آروند است.
* پاسخگویی شبانه روزی برای اعضای کارت طلایی با تلفن 4252807-0902 در نظر گرفته شده است.
* رفع مشکل نرم افزاری تا سه ماه در تعهد شرکت آروند است.
* هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده خریدار است.
* در صورت بروز مشکل برای دستگاه، آروند مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.
* در صورت تعویض کلی دستگاه، بیمه و کارت عضویت باطل و با درخواست مشتری با هزینه مجدد،
بیمه و ضمانت طلایی صادر می گردد.
* هرگونه سرویس توسط افراد غیر مجاز ، دستگاه را از تعهد آروند و بیمه پارسیان خارج می کند.
* نصب رام (ROM)  متفرقه وغیراصـلی و نرم افـزارهایی که موجب روت شـدن دستگاه  های تلفـن همراه و
تبلت های اندرویدی می شود و فعال بودن گزینه (Find My iphone) در  دستگاه های سیستم عامل ios در زمان تحویل به واحد فنی، دستگاه را از تعهد آروند خارج می سازد.
* خرابی یک تا پنج پیکسل یا ایجاد هاله نور روی نمایشگر طبق استاندارد کارخانه سازنده شامل تعهد شرکت آروند نیست.
* در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در کارت عضویت دستگاه از تعهد شرکت آروند  خارج می شود.

آسیب هـای تحت پوشـش بیمـه 12 ماهـه پارسـیان

1- آتش سوزی       ?- انفجار           ?- سیل            4- ضربه و شکستگی       
5- آبدیدگی               6- نوسانات جریان برق
بیمـه گر متعهد است برابر مفاد قرارداد یکبار خسارت وارده در طول مدت بیمه را برابر ارزش روز دستگاه حداکثر تا میزان مبلغ مندرج در گواهی بیمه پس از کسر فرانشیز(خسارت جزئی 15% و خسارت کلی 25% ) و میزان استهلاک ماهیانه 2% پرداخت نماید.

استثنائات بیمـه:
• سرقت، مشکلات نرم افزاری و هرگونه خساراتی که منشاء آن  جزء خطرات تحت پوشش مندرج در تعهد بیمه نباشد.





نام:
آدرس پست الکترونیکی:
نظر: *
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
Powered By Sorooshan Co