صفحه اصلیمشتری خدمات ,خوش آمدید.شما اینجا هستید: اطلاع رسانی گارانتی از طریق وب و سامانه پیام کوتاه1403/01/09ورود به سیستم
کد خبر: 22تاریخ انتشار خبر: 16/08/1395 - 15:24تعداد بازدید: 2538

اطلاع رسانی گارانتی از طریق وب و سامانه پیام کوتاه

از این پس مشتریان گرامی میتوانند با انتخاب هرکدام از روش های ذیل از زمان دقیق آغاز و پایان گارانتی و مدل و مشخصات دستگاه خود اطلاع پیدا کنند.

شرکت آروند جهت سهولت در استعلام گارانتی آروند توسط مشتریان گرامی، امکان استعلام گارانتی از طریق وب سایت و سامانه پیام کوتاه را برای مشتریان فراهم کرده است. از این پس مشتریان گرامی میتوانند با انتخاب هرکدام از روش های ذیل از زمان دقیق آغاز و پایان گارانتی و مدل و مشخصات دستگاه خود اطلاع پیدا کنند.

 

استعلام از طریق وب سایت:

با مراجعه به نشانی : http://reception.arvandguarantee.ir/Consoles/Gaurantee و با وارد کردن شماره سریال دستگاه خود ( اگر دستگاه تحت گارانتی تلفن همراه است شماره IMEI میبایست وارد شود.) و یا شماره کارت گارانتی، اطلاعات را فراخوانی کنید.

 

استعلام از طریق سامانه پیام کوتاه:

برای این امر می بایست شماره سریال دستگاه خود را با اضافه کردن حرف G به اول سریال دستگاه در پیامک به شماره سامانه پیامکی شرکت آروند به شماره 02142528 ارسال نموده و اطلاعات دستگاه شما از طریق پیامک برایتان ارسال خواهد شد.

توجه: مشتریانی که دستگاه موبایل خود را با گارانتی آروند خریداری نموده اند می بایست، به جای شماره سریال، شماره IMEI گوشی همراه خود را ارسال نمایند. مثال: ××××××××××××G



نام:
آدرس پست الکترونیکی:
نظر: *
 
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
Powered By Sorooshan Co